SON(SUZ)

6 Haziran 2008 Cuma

Nereden bilebilirler ki neler hissettiklerimi. Aralarında dolaşıyorum, geziniyorum, lakin herkesten öylesine uzağım ki... Dönen dünyaya "Dur!", duran dünyaya "Dön!" diyebilecek bir hal takınmışım. Mantığım devre dışı kalmış, kanlı ellerimle kara yüreğime dokunuyorum. Uzayda başıboş gezen bir cisimden farksızım; dört bir yanımdan meteorlar geçiyor, takmıyorum, takamıyorum, olmayan nefesi ciğerlerime dolduruyorum, hatırımdaki tek yolda, şaşmaz istikrarım ile dümdüz ilerliyorum, sonsuz karanlığa doğru. Kalbime biraz daha dokunuyorum, halen kara, mağalesef halen atmakta. Okşuyorum kalbimi; ellerimden bulaşan kan kalbimi ısıtıyor. Çekip çıkarıyorum kokuşmuş organımı, bir kere kana bulandı mı kalp ne işe yarar ki artık? İkiye bölüyorum yüreğimi. Bir yarısını çiğneyip yuttuktan sonra, diğer yarısını kalemime saplayarak yazmaya başlıyorum.

0 yorum:





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde