DÜŞ

8 Haziran 2008 Pazar

Anlamsızlıklardan anlam çıkarıyor olsam, hayatım bir hayli anlam kazanırdı. Lakin çıkarmıyorum, çıkaramıyorum. Sizdiniz anlamsız olan, bendim anlam arayan. Bu sebepten kesişemedi düşlerimiz. Hayallerimizin arasında bir uçurum vardı. Uçurumun sizin olan tarafına atlamayı denedim, ancak ne düşlerim, ne de ben uçabilirdik ki aşabileyim uçurumu. Peşisıra başladım ebedi düşüşe. Halen düşmekteyim o karanlık ve sonsuz uçurumda, zihnimde binbir "keşke" ile... Dibe ulaşmak istiyorum artık, ucunda çarpıp parçalara ayrılmak olsa bile.
Düşüyorum ve düşüyorum. Jüri koltuğuna oturduğumu düşlüyorum ve hepinizi Oscar ödülüne layık görüyorum... Oyunculuğunuzu ayakta alkışlıyorum...

0 yorum:





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde