MELEK

8 Haziran 2008 Pazar

Nasıl konuşulur bir melekle?
Nasıl başlanır söze?
Beni gerçekten anlayabilir mi?
Peki ona sarılablilr miyim? Hisseder mi ki beni?
İstersem verir mi ki kanatlarını bana?
Belki de en iyisi hiç konuşmamak...
İstesem de bir harfe dönüşemem ki, seremem ki o masum ayaklarının dibine ispatları...
Gözyaşlarımdan şiirler yazarım belki ona.
Yeter ki insin gökten benim için.
Korkma, zarar vermem sana, koparmam o narin kanatlarını, istemezsen bakmam bile sana.
Yeter ki terk et bulutları, dikil karşıma en insansı halinle, "Senin için geldim." deyiver ve gitme, gideme...

0 yorum:





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde