BENDENİZ...

18 Haziran 2008 Çarşamba

Devirdim başımı kağıda.
Şarlatan gülüşmeler çalınsa da kulağıma,
Kulak tıkaçlarım var benim,
Oynar kalemim her daim.

Bendeniz yorgun...
Çünkü açık idi gözleri,
Dünyaya geldiği günden beri.
Taktıramadılar kendi "gözlüklerini",
Geniş alnı izin vermedi.

Açık idi beyni.
Lakin;
farklı marka süzgeç kullanıyordu mantığı,
Süzemedi hayatın tek şık sunan,
O da yanlış cevap olan,
sorgusal niteliğini.

Süzgecin altında bulunan,
Koca bir hiçlik olunca,
Kendinden şüphe etti.
Zilzurna ayık olan beyni,
Sarhoş sandı kendini.

0 yorum:





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde