AŞK?

18 Haziran 2008 Çarşamba

Aşktan çok şey beklemeyin. Kim seni senden daha çok sevebilir,
sana senden daha çok değer verebilir? Şayet kendinde barınan özelliklerinin
tümünden nefret ediyor olsaydın, sen dahi sevmezdin kendini. Sen böyleyken,
sözde aşığından ne bekleyebilirsin?
İçinde uyandırdığın hisler dolayısıyla seni sevdiğini sanmakta.
Aslında seni değil, içinde oluşturduğun hisleri, hazları seviyor o. Onu
mutsuz etmeye gör; bak o zaman onun içinde oluşturduğun duyguları, onun
ağzı ile "Seni.", seviyor mu? Lakin dert yanmayasın hemen, yalnız o değil,
ikiniz de bencilsiniz, iki yüzlüsünüz; ikiniz de pek tabii insansınız!

2 yorum:

Simon dedi ki...

Yanlis bu dediklerin. Ask esas reddedilince baslar, bunu bilmiyor musun? Ya hic reddedilmemissin dogru duzgun, ya da dayak yememissin. Tam bir adam olmak icin bir kere bodoslama reddedilmeni, bir kere de adam akilli terk edilmesini herkese tavsiye ederim. Kisilige cok guzel aci katar, tadindan yenmez olur. Selam.

THE SHADOW dedi ki...

İkisini de deneyimledim dostum; zamanında hem reddedildim, hem de terk edildim... Herşeyin doğruluğu tartışmaya açıktır, senin söylediklerin de, benimkiler de... Ben sadece düşüncelerimi dile getirmekteyim.





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde