HAYIR!

16 Haziran 2008 Pazartesi

"Hayır!" diye haykırmak mı çok zor geldi? Ne karşı çıktın, ne onayladın,
ne de çekip gittin; sadece konuştun be dostum! Neden hala buradasın? Neden onurunu
yüreğine tıkıştırıp da çekip gitmiyorsun? Çok mu küçük idi kalbin, yahut; çok mu
büyük geldi onurun?
Cevap verme dostum, cevap verme, ne olursun... Sorularımla yalnız bırak
beni! Açma o arka yüzü sapsarı, kokuşmuş, önü bembeyaz dişli ağzını. Anlayamam ki
seni; aynen senin beni duyamayacağın gibi...
Çıkarma kulaklıklarını, çıkarma "pembe tozlar" serpiştirdikleri amerikan
yapımı gözlüklerini. Ne olur dostum; anlatma kendini, anlama beni!
Eşeğine ters binmiş Nasrettin Hoca'yım ben; sen anca gülersin bana. Benim
eşeğim de sana kıçıyla gülüyor da, haberin yok be dostum!

0 yorum:





"Bir düşmanla savaşarak yaşayan kişinin, düşmanını hayatta bırakmakta yararı vardır."
F.Nietzsche



"İnsan ancak anladığı şeyleri duyar." GOETHE




"Dünya bir hapishanedir." GOETHE




"Sen çevrende olup bitenleri görüp neden diye soruyorsun. Ben ise, asla var olmamış şeyleri hayal ederek neden olmasın diyorum." Bernard Shaw




"Dünya, anlamsız bir düşten başka bir şey değilmiş meğer." Alain




"Herkes benim düşünceme katılırsa, yanılmış olmaktan korkarım." Oscar Wilde